Дэпартамент па архівах і справаводству Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь правёў семінар па пытаннях арганізацыі працы з электроннымі дакументамі і іх архіўнага захоўвання
Дэпартамент па архівах і справаводстве Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь 12 снежня 2019 года правёў чарговы семінар па пытаннях арганізацыі працы з электроннымі дакументамі і іх архіўнага захоўвання для прадстаўнікоў рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання, іншых дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду Рэспублікі Беларусь, абласных выканаўчых камітэтаў.
Семінар адкрыла В.А.Ледаўская, першы намеснік дырэктара Дэпартамента па архівах і справаводству Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь, якая падкрэсліла асаблівую значнасць разгледжваемых на семінары пытанняў, злучаных са стварэннем сучасных архіўных інфармацыйных сістэм, а таксама ўдасканаленнем міжведамаснага інфармацыйнага ўзаемадзеяння.
Мерапрыемства прайшло ў фармаце «пытанне-адказ» па тэмах, прапанаваных дзяржаўнымі органамі, і арганізацыямі.
Былі разгледжаны пытанні, якія датычацца працы з дакументамі ў сістэмах электроннага дакументазвароту; захоўванні электронных дакументаў у архівах арганізацый; дзяржаўнага захоўвання электронных дакументаў; сістэмы міжведамаснага ўзаемадзеяння; сістэм захоўвання дакументаў у архівах арганізацый; працы ў электронным выглядзе са зваротамі грамадзян.
У падрыхтоўцы семінара прынялі ўдзел адказныя працаўнікі Дэпартамента, Беларускага навукова-даследчага цэнтра электроннай дакументацыі, Беларускага навукова-даследчага інстытута дакументазнаўства і архіўнай справы, Нацыянальнага цэнтра электронных паслуг.