Навучальны вэбінар на тэму «Актуальныя пытанні нарматыўнага рэгулявання і практыкі работы ў сферы электроннага дакументаабароту і архіўнага захоўвання электронных дакументаў у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях»

30 мая 2022 года дзяржаўную ўстанову «Беларускі навукова-даследчы цэнтр электроннай дакументацыі» (БелНДЦЭД) сумесна з дзяржаўнай установай «Нацыянальны архіў Рэспублікі Беларусь» (НАРБ) правёў навучальны вэбінар на тэму «Актуальныя пытанні нарматыўнага рэгулявання і практыкі працы ў сферы электроннага дакументаабароту захоўвання электронных дакументаў у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях».

Праграма вэбінара была распрацавана з улікам вынікаў навуковай работы па падрыхтоўцы змяненняў і дапаўненняў нарматыўнай прававой базы ў сферы электроннага дакументаабароту і архіўнага захоўвання электронных дакументаў, а таксама практыкі прыёму электронных дакументаў на пастаяннае захоўванне дзяржаўнай установай «Нацыянальны архіў Рэспублікі Беларусь» у рамках Інфармацыйнай сістэмы архіва электронных дакументаў Нацыянальнага архіўнага фонду Рэспублікі Беларусь.

Вебінар праводзіўся на базе БелНДЦЭД, выдаленыя слухачы (супрацоўнікі дзяржаўных архіўных устаноў і Дэпартамента па архівах і справаводстве Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь) удзельнічалі ў семінары онлайн праз сродкі відэаканферэнцыі (Google Meet).

На вэбінары былі прачытаныя наступныя даклады:

1) Жук Вольга Юр’еўна, загадчык аддзела метадалогіі кіравання электроннымі дакументамі БелНДЦЭД. «Змяненні і дапаўненні нарматыўнай прававой базы ў сферы электроннага дакументазвароту і архіўнага захоўвання электронных дакументаў».

2) Стуканава Алена Аляксандраўна, намеснік дырэктара НАРБ. «З вопыту работы дзяржаўнай установы «Нацыянальны архіў Рэспублікі Беларусь» па прыёме электронных дакументаў на пастаяннае захоўванне».

3) Сігневіч Любоў Мікалаеўна, намеснік дырэктара па навуковай рабоце БелНДЦЭД. «Важныя перадумовы паспяховага ўзаемадзеяння з крыніцай камплектавання па прыёме электронных дакументаў на пастаяннае захоўванне».

Дакладчыкі адказалі нв пытанні слухачоў, якія ўзніклі ў працэсе дакладаў. У асноўным, актыўнасць праявілі слухачы, якія знаходзіліся ў аўдыторыі.